måndag 9 april 2012

Påsk

Glad påsk lite i efterskott allihopa. Jag firade långhelgen med en spontan resa till Lindvallen där jag åkte lite skidor och träffade lite nytt folk och gamla bekanta. Det var väldigt roligt att komma iväg och göra något annat än plugga och paddla. Vädret var lite varierande men det var inte det viktigaste.

Igår kom jag iväg ganska sent och paddlade efter resan hem och lite återhämtning efter det. Jag körde en bit uppströms och sen gled jag runt i banan och körde sådant som jag kände för och som var roligt. Det var ett grymt skönt pass, något jag verkligen behövde. Allt kändes bra. Idag är det röd dag men tar tag i livet ändå.




- Life is full of surprises. You either chase them or embrace them.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sanna!
Härligt att du fick några härliga dagar uppe i Sälen, med goda vänner, skidåkning mm. Bra att du tränade också när du kom hem.
Sköt om dig, kram mamma!

Robert W sa...

Hej Sanna,
Kul med något annorlunda som bryter av. Hoppas Du haft en skön Påsk.
Robban.