torsdag 13 augusti 2009

Bilder från kajakcross finalen




Jag och Maria i kamp på vänster sida mot första porten. Lisa och Camilla på högersida. Jag i röd kanot och Maria i den gula.





Kampen i första porten. Jag ligger något framför Maria som trycker mot min kanot. Camilla i den lila kanoten på höger sida försöker pressa sig in i porten där Lisa i gul kanot ligger lite i vägen.





Jag kom först ut ur den första porten och ligger här i ledning mot den andra tätt följt av Maria och Camilla.





Här i den andra porten blir jag påkörd av Maria. Det är inte alltid bra att vara först. Camilla har försvunnit och det är i stället Lisa som kommer på väg ner.







Även denna gång visade jag vem som var starkast och tog ledningen igen mot den sista porten.






Här i sista porten avgjordes allt. Jag kom in först av alla men hann inte ta mig därifrån förrän, Maria, Lisa och Camilla kom in och försökte preja ut mig. Jag lyckades ta mig därifrån ovanför de andra som kämpade om andra platsen. Jag gled ner till målet och vann!

Det var en spännande final som var tuff att köra och jag var aldrig riktigt säker på att jag skulle vinna.

1 kommentar:

Robert sa...

Hej Sanna,
Vilken Herrejössesfinal det var. Jag stod och hoppade jämfota under hela loppet. Jag trodde att jag skulle bita av mig tummarna. Det var utan någon egentlig underdrift vansinnigt spännande. GRATTIS Sanna. Varje lopp Ni gkorde var djäkligt jämna. Bra jobbat.
Robban!