fredag 11 juni 2010

Mot Prag!

Nu var det länge sen jag uppdaterade! Det som har hänt är ett läger med utvecklingslaget i Lissfors där Patrik Svensson var ledare. Lägret var under Kristi himmelsfärd och varade alltså i fyra dagar. Lägret var mycket givande och vattenståndet var mycket bra.

Senaste nytt är att jag ska under morgondagen och dagen därpå sitta i bil med destination Prag. Min tanke var från början att jag skulle åka ner direkt efter sista skoldagen och träna där tillsammans med Tommy och Erik, men jag blev kvar i Dalarna med andra sysslor. Då det framgått till kommittén mm att jag var intresserad av att åka beslöts även att jag kunde få tävla på den första världscupen som ändå är där nere då. Så, nu ska jag ner och tävla världscup! Jag är otroligt nervös och spänd inför det men kommer se det som träning då det blir som en uppladdning inför U-23 EM i augusti, vilket är årets största fokus.

Jag kommer skriva mer där nere, detta var mest för uppdatering. Nu ska jag sova.




- Sleep, don't weep.

3 kommentarer:

Fredrik W sa...

Sanna! Det är jätte kul att du ska åka! MEN sätt inte för stor press på dig själv som jag sagt tidigare, Njut när du är där! Du kommer lära dig massa av att bara vara där så ta till dig, kolla bra paddlare och ha kul! PÅ tävlingen ger du gärnet men lägg ingen fokus på resultat!
Hade bra och kör hårt!
/Fredrik

Anonym sa...

Hej älskling!
Lyssna på din super kloka och erfarne storebror. Ni är så lika, höga krav när det gäller = mår dåligt när det inte går som ni vill. Ta det som en bra träning, erfarenhet av en stor internationell träning. Njut, träna, ha det jättebra!
Älskar dig, mamma

Robert W sa...

Hej Sanna,
Som tidigare sagt, lägg inte för mycket på just tävlingen. När den dagen är ska Du givetvis vara koncentrerad. Tänk en än gång på att ha kul, Ditt bästa gör Du ändå, resultatet är inte det viktigaste, det är Din egen upplevelse av åken som ska avgöra. Var inte för kritisk, det blir fler tävlingar.
Robban!