söndag 5 april 2009

Imorgon är det dags!

Så, efter middagen och mitt senaste inlägg gick vi till banan och rekade. Det såg ut ungefär som jag föreställt mig, något smalare och en aning snällare. Jag gillar den och tror att det här kommer bli hur bra som helst, det finns många bra bakvatten och en del mindre bra. Framförallt ser det ut som en rolig bana med en del valsar och vågor, det ser jag fram emot att träna mer på att köra i.

Fredrik, Isak och Patrik kom för ett tag sen så kanoterna är här men det blev ingen paddling idag. Istället har vi handlat lite och lagat mat. Morgondagen ser ut som följande: frukost, handla mat, fixa kanot, teknik i banan/känna på vattnet, lunch och återhämtning, teknik i banan igen och sen återhämtning och fritid. Det är ungefär så dagarna kommer se ut, fast självklart med annan träning som gym, rehab och löpning. Jag har dessutom med mig drygt kg skola att göra så jag kommer minst sagt vara busy..

Nu är det dags att förbereda för en välbehövd skönhetssömn och paddeldrömmar!


Over and out!

Inga kommentarer: