torsdag 13 augusti 2009

Läsa detta först !!!

Hej nu är jag hemma från SM. Mitt inlägg från kanotpolo och fors SM är väldigt långt men uppdelat i olika stycken. Jag hoppas att ni tar er tid till att läsa, om inte allt på en gång så kanske i delar. Jag har hållit på hela dagen så jag vill att det ska vara värt mödan. Bilderna får ni gärna titta på nerifrån och upp så att det blir i någon sorts kronologisk ordning även fast de inte ligger i tävlingsordning. Fler bilder kommer jag lägga upp när jag får tag i några.

Tänk även på detta när ni tittar på bilderna: Texten till bilden finns nedanför!

På söndag ska jag åka på EM och sen ska jag bo i Falun där jag kommer plugga och träna. Under veckan har jag flyttat dit från Nyköping.

Trevlig läsning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskling!
Vad kul, vad mycket du har skrivit och vad många bilden, skitkul. Kul att se bilder och text från freestylen + kanot crossen, som vi inte såg. Än en gång Grattis till
2:a i Total SM i Fors. Hoppas att ni får det jättebra i Tyskland och vinner EM. Älskar dig, mamma!