måndag 20 december 2010

Sverige - Australien

Nu är det dags. Om några timmar början resan. Är jag redo? Både ja och nej. Jag är redo att lämna detta odrägliga vintervädret men jag vet inte om jag kan mentalt ställa in mig på att vara borta så länge, det känns svårt. Det är svårt att jämföra med något. Tiden brukar gå fort men det är "hemma". Hur är det att vara borta? Tja, träningen kommer hålla en sysselsatt däremot är det vilan som kan komma att kännas längre. Dessutom med tight budget blir det svårare att hitta något att göra.

Tid är vad det är. Vi hörs!

2 kommentarer:

Robert W sa...

Hej Sanna,
Var ett tag sedan Du skrev. Det kommer nog inte bli några större svårigheter att fylla tiden i Aus. Träning, äta, vila, träna och sova. Passa på att njuta och hitta på något kul när Ni har vilodagar.
Hoppas resan går bra ända till Ni kommer fram!!!
Kramar och God Jul!
Robban!

Anonym sa...

Hej älskling!
Allt kommer att landa och komma på plats när ni väl är där, ni kommer att få det jättebra där nere. Hoppas att resan ned går någorlunda smärtfritt. Här är det -22 grader, hoppas att ni får minst 40 grader varmare när ni är framme!
Älskar dig, mamma