onsdag 7 mars 2012

Träning och Vildmarksmässan 2012

Det var länge sen jag kom med någon uppdatering, jag vet. Till råga på det kommer denna bli väldigt kortfattad i brist på tid.

Jag kom igång med paddlingen för ett par veckor sen nu och det har varit en berg-och-dalbana hittills. Mestadels har det gått framåt och jag har känt mig stark i axeln. Sen har det varit perioder då smärtan kommit tillbaka och suttit i under en längre tid, många nätter har jag besvärats av smärtan i axeln, även under träning har det påträffats. Det verkar vara en eftereffekt av träningen. Oftast har jag kunnat träna utan besvär i början på veckorna men sen ju mer jag tränar desto mer ont får jag. Därför försöker jag träna så mycket jag kan och ta hand om kroppen när jag inte kan.

Imorgon börjar årets Vildmarksmässa i Älvsjö, Stockholm. Där kan ni hitta bl a. Kanotcenter Svima Sport. Vi hyr ut kanoter och kajaker, har paddelturer och privatlektioner samt säljer paddeltillbehör, cykelväskor och mycket annat! Kom och prata med oss om ni är intresserade av natur och friluftsliv! Gå in på http://www.svima.se/sv/ och http://www.vildmarksmassan.se/ för mer information!

Nu måste jag laga lite mat och duscha efter dagens första pass och sen bär det av mot Stockholm. Ikväll ska jag spela kanotpolo med min kära hemmaklubb!



- It could be worse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sanna!
Kul med en uppdatering, men tråkigt med din krånglande axel. Hoppas att det kommer mycket folk på mässan och att det blir jättekul. Lycka till med allt!
Kram mamma

Robert W sa...

Hej Sanna,
Det var ett tag sedan. Låter som om det är ärren i axeln som spökar? Hoppas det går över så Du kan börja ta i ordentligt. Lycka till på mässan.
Kram Farsan!